Fontosnak tartom az Ügyfelek igényeinek magas szakmai színvonalon történő, gyors, precíz, és alapos kiszolgálását, a lendületes, kreatív és megbízható ügyintézést.

Az ügyvéd és az Ügyfél közötti kapcsolat alapja a bizalom, ami a tevékenységem gyakorlása során feltétlen elsőbbséget élvez.

Meggyőződésem, hogy e bizalom kiépítése és fenntartása az ügyvéd részéről mindenkor lelkiismeretes munkát és teljes körű, folyamatos, alapos tájékoztatást, míg az Ügyfél részéről részletes és pontos ügyismertetést feltételez.

A jogi vonatkozású ügyek sikeres és eredményes ellátásához elengedhetetlen a Megbízó és a megbízott közötti konstruktív együttműködés, ezért megbízásaimat mindenkor a Megbízó aktív bevonásával, és a Megbízó érdekeinek maximális kiszolgálása érdekében teljesítem. Minden Ügyfélnek a saját ügye a legfontosabb, amit mindenkor szem előtt kell tartanunk!

Ügyvédként követeléskezeléssel is foglalkozom, mely során a FŐNIX Faktor Zrt. által megvásárolt követelések vonatkozásában jogi képviselőként járok el, amennyiben szükséges.

MIÉRT JOBB A KÖVETELÉSKEZELŐVEL EGYEZTETNI?

Ügyvédként álláspontom az, hogy az Ügyfelek mindig jobban járnak, ha elsősorban a követeléskezelő társaságot keresik fel, tekintettel arra, hogy mint ügyvéd csak képviselőként vagyok jelen az eljárásokban, a követelésre vonatkozó szakszerű tájékoztatást kizárólag a társaság munkatársai tudnak nyújtani.

Ha levélben, telefonon vagy személyesen keresték a FŐNIX Faktor Zrt-től, feltételezhető, hogy kifizetetlen számlatartozásai keletkeztek a múltban igénybe vett szolgáltatások kapcsán.

Amikor Ön igénybe vett egy szolgáltatást vagy terméket, vállalta, hogy megfizeti annak ellenértékét, azonban annak elmulasztása esetén előfordulhat, hogy az Ön szolgáltatója az Önnel szemben nyilvántartott követelését engedményezte egy követelésbehajtó cégre.

Amennyiben a kapott értesítéssel kapcsolatosan tájékoztatást szeretne kéri, kérdése merülne fel vagy észrevételt/kifogást kíván előterjeszteni, a FŐNIX Faktor Zrt. Munkatársai várják jelentkezését.

Dokumentumait, kérelmét, észrevételét/kifogását postai, illetve elektronikus úton is továbbíthatja a követeléskezelő részére.

MILYEN FORMÁBAN KERESI FEL ÖNT A FŐNIX FAKTOR ZRT?

Ügyfeleinket a velük szemben fennálló, ki nem egyenlített követelésre vonatkozóan elsősorban levélben keressük fel, majd a Szolgáltató által megadott telefonszámon, e-mail címen vagy személyesen.

MIT KELL TENNIE HA FIZETÉSI FELSZÓLÍTÁST KAPOTT A FŐNIX FAKTOR ZRT-TŐL?

A felszólító levél áttanulmányozását követően, kérjük a levélben megjelölt 8 napon belül rendezze tartozását.

Amennyiben kérdése merül fel a követeléssel kapcsolatban, kérjük, keresse bizalommal a FŐNIX Faktor Zrt. Ügyfélszolgálatát, telefonon (+06-1/436-0340), írásban (info@fonixfaktor.hu vagy 1023 Budapest, Lajos utca 26.), továbbá személyesen.

Ha a felszólításban szereplő tartozást korábban már rendezte, kérjük, küldje meg a befizetési bizonylat másolatát (feladóvényt, átutalási bizonylatot) a FŐNIX Faktor Zrt-nek a felszólító levélben szereplő 8 jegyű ügyfél-azonosító számra történő hivatkozással.

Amennyiben címére ismeretlen személy levelét kézbesítették, kérjük, küldje vissza részünkre a levelet bontatlanul (Címzett ismeretlen, Címzett elköltözött stb. címzéssel).

Azt javasoljuk Ügyfeleinknek, hogy a lehető leghamarabb vegyék fel a kapcsolatot a FŐNIX Faktor Zrt. Ügyfélszolgálatával, hiszen együttműködő Ügyfeleinkkel közösen megtalálhatjuk a mindkét fél számára kedvező megoldást.

TELEFONON KAPHAT-E TÁJÉKOZTATÁST AZ ÖNNEL SZEMBEN NYILVÁNTARTOTT KÖVETELÉSSEL KAPCSOLATBAN?

Amennyiben telefonon keresi fel a FŐNIX Faktor Zrt. Ügyfélszolgálatát az ügyfél-azonosító szám bediktálását, majd a beazonosítást (személyi adatok egyeztetése) követően tájékozódhat a követelésről.

Telefonos Ügyfélszolgálatunk készséggel áll Ügyfeleink rendelkezésére munkanapokon 9:00 és 15:00 óra között a (+ 36 1) 436-0340-es számon. A felszólító levelünk bal felső sarkában.

Telefonon csak a személyes azonosítást követően tudunk tájékoztatást adni a tartozásról.

MIKOR ÉS HOL KERESHETI A FŐNIX FAKTOR ZRT. ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁT?

A FŐNIX Faktor Zrt. Ügyfélszolgálatát munkanapokon 9:00 és 15:00 óra között – előre egyeztetés alapján – felkeresheti a 1012 Budapest, Pálya utca 4-6. 4. emeletén, Munkatársaink készséggel állnak Ügyfeleink rendelkezésére.

HOL TALÁLJA AZ ÜGYFÉL-AZONOSÍTÓ SZÁMOT?

 Az Ön részére kiküldött jogi eljárás előtti fizetési felszólítás tárgyú levél fejlécében (a lap tetején, felül) a tárgy megnevezés alatt feltüntetésre kerülő ÜGYFÉL-AZONOSÍTÓSZÁM megjelölésnél található 8 számjegy az Ön ügyél-azonosító száma.

MIÉRT NEM FOGADJA EL A KÖVETELÉSKEZELŐ HA A SZOLGÁLTATÓNÁL SZERETNÉ RENDEZNI TARTOZÁSÁT?

Amennyiben engedményezés történt és a követelés kezelését egy faktorcég veszi át, úgy a továbbiakban mindig a faktorcéggel kell egyeztetni a fennálló lehetőségekről és kötelezettségekről, tekintettel arra, hogy a követelés már a követeléskezelő tulajdonát képezi. A Szolgáltató az engedményezés létrejöttének pillanatában nem jogosult eljárni a követelésre vonatkozóan.